Sunday, March 27, 2011

PERibadi Ku....



Setia kah aku??? Haha..rase nyer cam x je...cz aq nie merupakan insan y cepat bosan dengan sesuatu perkara...klu mula bosan dengan sesuatu itu adakah masih lagi dikatakan setia??pada pandangan aku x..so aku bukan seorang y setia...

Sabar kah aku???haha..serasa macam x juga..kerna aku insan y mudah naik angin,...cepat melenting x tentu pasal bile mood aku KO..hehe..so x le juga aku ie nie leh dikatakan sabar orangnyer...mungkin le kadang2 sifat 2 ade pada diri aku p hanya dalam kes tertentu dikala semua insan y hampir dengan aku dah mula hilang sabar..haha..p tentunya itu jarang terjadi,,,kerna sahabat2 aku semuanya boleh dikatakan insan y sabar..hehe...

Yakin kah aku???haha...nampak macam x..lagi2 bila kena berdepan dengan ramai manusia...time 2 mmg keyakinan diri aku mmg cukup rendah siap leh menggigil lagi...aku Cuma ada keyakinan dalam membuat keputusan untuk diri sendiri sahaja...dikala 2 je le aku rasa aku punya keyakinan diri y tinggi..hehe..

Berkeinginan kah aku untuk menjadi ketua dlm semua perkara??? Haha..semacam tidak..kerna aku lebih suke mengikut dari memberi arahan...tapi mungkin satu hari 6t aku berkeinginan juga menjadi ketua..

sekiranyanya menginginkan sesuatu, kamu akan berusaha untuk mencapai matlamat tersebut walau dalam apa jua cara sekalipun”....yee,,aku setuju dengan penyataan itu kerna itu adalah aku...kerna aku dibekalkan dengan sifat keras kepala..maka dengan itu aku akan bertegas dengan apa y aku mahukan..."Maafkan ku si ayah kerna keras kepala ku juga aku x mahu sambung study dalam waktu terdekat nie”...

Cemburu kah aku??? Haha..mestilah ya...itu adalah sifat ku...hehe

Serius kah aku dalam persaingan??? Haha...tentu sekali tidak...kalu itu adalah sifat ku mesti le aku nie seorang y rajin belajr tapi tidak...hehe..

P/s: aku berdarah O tapi bukan semua ciri 2 ada pada aku..hehe

No comments:

Post a Comment