Monday, March 21, 2011

My dream...


Dah lama sebenarnya aku impikan mau naik belon udara panas...

Kalau x dapt naik pn dah cukup bagi aku klu dapat tegok dr jarak y dekat...

Aku agak terkilan kerna disaat impian itu hampir jadi kenyataan...

Aku x berpeluang untuk ke situ....

Aku dapat maklumat megenai belon udara panas 2 dr SORANG member aku y mmg tahu tentang keinginan aku y satu 2...huhu...

Rasa terkilan y sukar aku nak gambarkan..

Tapi,,,

Nak buat camne nak x nak kena gak ku terima...

Mungkin ada hikmahnya ataupun mungkin belum masanya lagi...

Aku berterima kasih pada member aku y sorang nie sebab dia boleh ingat sal aku bila dia tahu info sal belon udara panas2....

Walaupun aku x dapat pergi tapi aku rasa hepi sebab masih ada insan y ingat pada aku walau sesaat n seketika...

I LOVE U MY FREN....

WALAUPUN AKU X DPT TGK BELON 2...

TAPI...

AKU TAHU SATU PERKARA Y....

AKU MASIH ADA SEORANG SAHABAT Y BAIK!!!!!!

P/S:-walaupun aku x berkesempatan mau naik @ tegok belon udara panas 2 p aku tetap ada satu lukisan belon darimu y cukup aku suka....aku akan simpan lukisan itu samapi bila2...

1 comment:

  1. Kadang2.. kita jumpa apa yang kita tak cari melalui apa yang kita cari ^^,

    ReplyDelete