Monday, February 14, 2011

...rASA haTI...


Sakit betul rasanya memendam rasa bersalah pada seorang ..

Rasa perit y amat sangat...seolah2 rasenya hati nie nk pecah je gayanya....

Sekalipun kemaafaan 2 dah diucapkan beribu2 kali pn rasa bersalah 2 x kan boleh DIpadamkan...

Rasa 2 akan TERsimpan sampai bila2...akan DIkenang rasa bersalah 2 walaupun PERISTIWA 2 DAH jadi sejarah...

Apa y aq mampu buat adalah dengan menangis jee lee..sebab dengan cara itu je aq boleh meredakan sedikit rasa bersalah 2...tp pada hakikatnya rasa 2 x kan hilang pn...p d sebabkan aq mmg ssh nk ceritakan rasa hati aq pada sesiapa maka itu je le y mampu aq buat....

Mata y akan selalu turut rasa deritanya bila hati terasa sakit....

Maafkan aku atas segalanya....

Sebab aku tahu aku bukan y terbaik...

Setiap langkah serta perucapan aq akan ada silapnya...

Aku cuba untuk jadi y terbaik tp aq x mampu kerna aku manusia biasa...

Y ada sifat kekurangannya....

No comments:

Post a Comment