Saturday, February 19, 2011

piliHAN KAMU..,,


Jika itu pilihan kamu aku terima...

kerna mungkin dengan pilihan itu kamu bahagia...

aq x pernah memaksa kamu dalam membuat pilihan....

walaupun tanpa kata...aku tahu itu adalah pilihan kamu...

aq x perlu penjelasaan kerna laku mu telah menyatakan padaku bahawa dia y kamu pilih...

aku akan selalu mendoakan kebahagianmu dengan pilihan kamu....

aku tahu y aku x bisa memberikan kebahagiaan .....

Aku akan gembira jika kamu suka walaupun pada hakikatnya aku x boleh menipu diri sendiri bahawa aq merasakan kesakitan....p jika itu membuatkan kamu gembira aku beralah...

p/s:- disebalik duka ada suka dan disebalik suka ada duka.....

2 comments:

  1. realiti tak seprti dalam novel, membuat pilihan juga melukakan... jika cik dofin mengerti itu, duka kamu bkal cepat sembuh...

    ReplyDelete
  2. cerita novel mmg khayalan semata2...tp kadang2 buat kita fhm dunia realiti...sy fhm kelukaan membuat pilihan itu...kerna itu sye cube biarkan insan itu membuat pilihan y terbaik bagi dia,,,hehe

    ReplyDelete