Friday, May 6, 2011

Akhirnya.....


Perkara yang aku takuti sebelum nie mmg dah terjadi pada aku sekarang....

Benar2 pasti....

Bukan tersembunyi lagi....jika dulu aku cuba untuk memadamkan semua itu...aku cuba untuk anggap ia tiada dan x pernah wujud,,,tapi kini aku x mampu lagi....kerna aku sudah letih untuk bertahan...aku sudah penat menipu diri sendiri..penat memujuk hati sendiri...

Jika dulu aku mampu menyembunyikan segalanya di sebalik hilai tawa aku...disebalik senyuman,,,tapi tidak kini...kini aku kecewa..kini aku putus harapan,,,,

Sudah lama aku memikir kan itu tapi aku cuba menafikan disebabkan rasa sayang...aku pujuk diri dengan rasa sayang yanga ada pada diri aku...

Tapi apa kan daya aku Cuma insan biasa...akhirnya aku ambil juga keputusan y cuba aku elak untuk aku ambil...

Aku cuba uNTUK mengelak sejarah dulu berulang kembali...namun aku gagal buat kesekian kalinya...

Walau seribu kaki dalam pun tertanam rasa sayang tapi aku terpaksa menimbusnya jua...dan aku menghindar....

aku insan biasa...y mungkin bagi orang lain y hanya pandai berkata-kata...pandai menabur sejuta rasa...mungkin juga bagi mereka aku insan hipokrit..insan bermuka 2 ...namun kalu itu y kamu fikirkan tentang diri aku teruskan lah...aku x kan salahkan mereka..kerna masing2 ada pandangan masing2...ada gerak hati masing2....ada rasa hati masing2....

tapi yang aku tahu aku Kenal diri aku y mana orang lain x pernah tahu apa y aku tanggung apa y aku rasa.....

teruskan lah itu jika itu y kalian mahu...kerna aku macam selalu akan bersendiri d hujung epISOD...

muktamad dari hati ku...maafkan aku....mungkin ini y terakhir TAPI AKU AKN BERUSAHA UNTUK MENGOTAKAN JANJI....

~~KATA2 DRI INSAN Y BERSALAH~~~

No comments:

Post a Comment